lauantai 10. elokuuta 2013

Gotta catch 'em all!


Viimeksi, kun ostin isomman läjän keräilykortteja ja mainitsin yhden puuttuvan, minuun otti yhteyttä blogiani lueskellut henkilö, joka kertoi omistavansa kyseisiä kortteja useamman kappaleen, joten voisi mielihyvin luopua yhdestä ja tehdä kanssani vaihtokaupat.  


Minulta ainoa puuttuva kortti saapuikin sitten tänään postissa eli nyt minulla on kaikki 60 keräilykorttia, joita olen metsästellyt jo pidempään. Oli hienoa saada aseteltua tämä viimeinenkin kortti siihen paikkaan, joka keräilykorttikansiossani ammotti tyhjyyttään.
Niin se on tämäkin tavoite sitten toteutettu.

Tämä ei kuitenkaan jäänyt ainoaksi paketin ginga-aiheiseksi tavaraksi mikä tuli minulle täytenä yllätyksenä. Lähettäjä kyllä sanoikin, että pistää mukaan jonkun vanhan tekemänsä doujinshin, mutta en osannut yhtään arvata mikä sieltä tulisi. Ajattelin sen olevan vain kortin suorassa pysymisen takia, mutta voi sitä järkytystä kun sisällä olikin aivan upea Yoshihiro Takahashin koira-sarjoihin perustuva doujinshi!


Ja koska en vielä ollut edes toipunut siitä järkytyksestä, että paketista pelmahti tutun näköisellä hahmolla varustettu sarjakuvalehtinen, tajusin myös hetken päästä, että olin saanut sen tosiaan itse doujinshin tekijältä mikä oli mielestäni vielä upeampaa kuin jos olisin ostanut vain jonkin netistä.

Täytyy paljastaa, että lähiaikoina olen harkinnutkin doujinshin hankkimista kokoelmaani.

Etusivun suurempi kuva

Sisällysluettelon suloinen Gin ♥

4 kommenttia:

  1. Onnittelut tavoitteen saavuttamisesta :3 60 kortissa on aika lailla keräämistä.

    Ja aivan upeita nuo kuvat!

    VastaaPoista
  2. Tosi hienoi kuvii!! haluun ne itelleni xD ja onnea tavoitteen saavuttamisesta

    VastaaPoista
  3. You obtained all cards.
    That was good!!(^^)

    VastaaPoista
  4. Nyyyh, oon ikuisesti kateellinen kun sä saat kaikkee ;_;

    VastaaPoista

Kommenttien tarkistus päällä spämmiviestien vuoksi.